Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego. Moim życiowym celem jest praca ukierunkowana na wprowadzenie ich w świat wartości estetycznych, rozbudzanie umiejętności „wypowiadania” się poprzez muzykę, teatr i sztuki plastyczne.
Zawsze największą dla mnie nagrodą jest uśmiech moich podopiecznych.
Zależy mi na tym, aby w naszej Placówce dzieci czuły się bezpiecznie i komfortowo,a także rozwijały się w atmosferze miłości, szacunku i życzliwości. Z nieskrywaną satysfakcją i dumą śledzę postępy naszych wychowanków.
Jestem absolwentką Akademia Muzyczna w Łodzi na wydziale instrumentalnym oraz studiów podyplomowych w zakresie Organizacja i Zarządzanie Oświatą i Wychowanie Przedszkolne na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz na stanowisku dyrektora placówek edukacyjnych. Prywatnie mamą trójki dzieci.
Jestem absolwentką Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na
Uniwersytecie Jagiellońskim. Od lat pracuję z dziećmi, a w roli
nauczycielki pracowałam w dwóch krakowskich przedszkolach. Na dzieci
patrzę jak na małych dorosłych, dlatego chciałabym zaszczepić w nich
ciekawość świata, chęć do nauki oraz podstawy krytycznego
(samodzielnego) myślenia, tak bardzo potrzebnego w dzisiejszych czasach.
Chciałabym również budować i umacniać ich poczucie własnej wartości
oraz pomóc zrozumieć i nazywać przeżywane emocje. Jestem także
certyfikowanym mediatorem, dlatego wszelkie konflikty preferuję
rozwiązywać na drodze dialogu. Praca z dziećmi, mimo iż wiąże się z
ogromną odpowiedzialnością, daje mi wiele radości oraz motywuje do
ciągłej pracy nad sobą. Jak dobrze wiemy dzieci słuchają oczami,
dlatego przede wszystkim staram się być dobrym przykładem. Stawiam na
podmiotową relację przepełnioną szacunkiem, zrozumieniem i moorzem
cierpliwości. 🙂
Swoje wykształcenie zdobyłam na Uniwersytecie Jagiellońskim, na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Doświadczenie w pracy z dziećmi wynika z różnorodnych ról i stanowisk, które pełniłam, co pozwoliło mi zdobyć szeroką wiedzę na temat wychowania i kształcenia najmłodszych oraz ich potrzeb. W pracy stawiam na efektywną komunikację oraz budowanie pozytywnych relacji, które opierają się na wzajemnym szacunku i cierpliwości. Dbam o to, by dzieci czuły się szanowane, bezpieczne i akceptowane. Moja praca opiera się na indywidualnym podejściu do każdego dziecka, tak aby mogło ono w pełni rozwinąć swój potencjał. Wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci jest dla mnie niezwykle ważne – pomagając im zrozumieć i akceptować swoje emocje, uczę je, jak w bezpieczny sposób wyrażać swoje uczucia. Pragnę, aby dzieci nauczyły się empatii i potrafiły okazywać ją również innym. Jako „artystyczna dusza” wplatam do swojej pracy wiele elementów muzycznych, plastycznych i ruchowych, umożliwiając dzieciom wyrażenie siebie w sposób, który najlepiej do nich przemawia. Moim celem jest wychowanie ludzi otwartych na wiedzę, kreatywnych, radzących sobie z przeciwnościami oraz wrażliwych na otaczający ich świat.
Jestem absolwentka podyplomowych studiów logopedycznych na Wydziale Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Posiadam również wykształcenie magisterskie z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
W swojej pracy zajmuję się wczesną interwencją logopedyczną, opóźnionym rozwojem mowy, terapią dzieci ze spektrum autyzmu, wadami wymowy. Brałam udział w wielu szkoleniach z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń mowy. Nadal wzbogacam swoja wiedzę i umiejętności.
Obecnie prowadzę terapie logopedyczne w swoim gabinecie, a także indywidualne i grupowe zajęcia logopedyczne w przedszkolach.
Jestem psychologiem, psychotrauamtologiem i psychoterapeutą w trakcie specjalizacji. Ukończyłem studia magisterskie na Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie na kierunku psychologia – specjalność psychologia kliniczna z neuropsychologią. Poszerzyłem swoje kwalifikacje poprzez studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego dla psychologów oraz z psychotraumatologii.
Jestem pedagogiem specjalnym z dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Ukończyłam studia pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogiki). W swojej pracy wykorzystuję różnorodne metody i techniki, takie jak zajęcia sensoryczne, trening umiejętności społecznych czy elementy terapii ruchowej. Dbam o stworzenie atmosfery pełnej akceptacji, bezpieczeństwa i zaufania, która sprzyja nauce i rozwojowi. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i kursach doskonalących, aby stale podnosić swoje kwalifikacje i zapewniać dzieciom najlepsze wsparcie. Moim priorytetem jest budowanie u dzieci poczucia własnej wartości, rozwijanie ich samodzielności oraz wspieranie ich w pokonywaniu codziennych wyzwań. Praca z najmłodszymi to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja. Jestem osobą otwartą, empatyczną i zaangażowaną w swoją pracę.
Jestem instruktorem tańca sportowego z 10-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Tancerką tańca towarzyskiego z klasą mistrzowską międzynarodową „S”. Na co dzień jestem trenerem w szkole tańca Elita Dance Center, gdzie rozwijam umiejętności taneczne dzieci, przygotowując je do startów w turniejach tańca oraz pokazów na scenach teatralnych.
Studiowałam na Akademii Muzycznej w Krakowie na wydziale Edukacja Artystyczna w zakresie sztuki muzycznej. Moją pasją zawsze była praca z dziećmi, ich rozwój przez kontakt z muzyką i sztuką. Z wielką radością dzielę się z nimi tą miłością i dbam o rozwój ich wrażliwości na zajęciach z rytmiki. Prywatnie jako mama dwójki dzieci, codziennie nabywam nowych doświadczeń zawodowych.
Jolanta Then – jestem wykładowcą akademickim, terapeutom, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych, socjoterapeutom, pedagogiem ogólny i specjalny. Specjalistą nauk humanistycznych (resocjalizacja) oraz społeczno-opiekuńczych, mediatorem. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński, Wydziału Filozoficzny. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte zarówno w pracy indywidualnej z dziećmi, młodzieżą, jak i dorosłymi. Specjalizuje się w Terapii Poznawczo-Behawioralnej, która pozwala na skuteczną pomoc w radzeniu sobie z różnymi wyzwaniami emocjonalnymi i społecznymi.
Obecnie prowadzę własną działalność terapeutyczną, w ramach której oferuje indywidualne konsultacje, terapię oraz wsparcie dla osób w różnym wieku. W pracy terapeutycznej skupiam się na podejściu holistycznym, uwzględniającym nie tylko trudności, ale także potencjał swoich klientów. Moim celem jest nie tylko pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów, lecz także wspieranie w budowaniu lepszej jakości życia i rozwijaniu umiejętności, które mogą być użyteczne na każdym etapie życia.
Ukończyłam pedagogikę na Wydziale Pedagogicznym i Nauk o Zdrowiu Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, logopedię na Wydziale Pedagogicznym i etykę na Wydziale Filozoficznym Akademii Ignatianum w Krakowie, oligofrenopedagogikę na Wydziale Pedagogiki i Nauk o Zdrowiu w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Ponadto ukończyła wiele certyfikowanych kursów i szkoleń z zakresu pomocy psychologicznej, pedagogicznej oraz logopedycznej. W 2022 roku uzyskała uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. Od 2000 roku zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi (i ich rodzinami) jako terapeuta pedagogiczny, sądowy kurator społeczny oraz terapeuta logopedyczny. Posiada doświadczenie pracy z dziećmi od 2 roku życia do 19 roku życia.
Jest osobą ambitną i otwartą na nowe doświadczenia dlatego regularnie uczestniczy w szkoleniach oraz konferencjach naukowych, które poszerzają jej wiedzę oraz kompetencje jako specjalisty. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi co pozwala na stworzenie przyjaznej atmosfery na zajęciach, a w konsekwencji utrzymanie dobrej relacji zarówno z najmłodszymi jak i z rodzicami. Metodę komunikacji i pracy terapeutycznej dostosowuje do potrzeb i problemów odbiorcy.