Poznaj naszych terapeutów

Z wieloletnim doświadczeniem.

Trener TUS, terapeuta, pedagog

Trener TUS

Psycholog

Pedagog specjalny

Zespół naszej poradni to wykwalifikowani specjaliści, którzy z pasją i zaangażowaniem wspierają dzieci, młodzież, ich rodziców oraz nauczycieli. W skład naszego zespołu wchodzą psycholodzy, pedagodzy, terapeuci i logopedzi, którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu skutecznie pomagają w przezwyciężaniu trudności rozwojowych i edukacyjnych.

Nieustannie podnosimy swoje kompetencje, aby zapewnić najwyższą jakość wsparcia i dostosować metody pracy do indywidualnych potrzeb każdego dziecka. Możesz mieć pewność, że trafiasz w ręce profesjonalistów, którzy z troską i empatią pomagają w budowaniu drogi do harmonijnego rozwoju.

Jolanta Then

Trener TUS, terapeuta, pedagog

Jolanta Then – jestem wykładowcą akademickim, terapeutom, certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych, socjoterapeutom, pedagogiem ogólny i specjalny. Specjalistą nauk humanistycznych (resocjalizacja) oraz społeczno-opiekuńczych, mediatorem. Ukończyłam Uniwersytet Jagielloński, Wydziału Filozoficzny. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte zarówno w pracy indywidualnej z dziećmi, młodzieżą, jak i dorosłymi. Specjalizuje się w Terapii Poznawczo-Behawioralnej, która pozwala na skuteczną pomoc w radzeniu sobie z różnymi wyzwaniami emocjonalnymi i społecznymi.
Obecnie prowadzę własną działalność terapeutyczną, w ramach której oferuje indywidualne konsultacje, terapię oraz wsparcie dla osób w różnym wieku. W pracy terapeutycznej skupiam się na podejściu holistycznym, uwzględniającym nie tylko trudności, ale także potencjał swoich klientów. Moim celem jest nie tylko pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów, lecz także wspieranie w budowaniu lepszej jakości życia i rozwijaniu umiejętności, które mogą być użyteczne na każdym etapie życia.

Monika Stobińska

Trener TUS

Ukończyłam pedagogikę na Wydziale Pedagogicznym i Nauk o Zdrowiu Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach, logopedię na Wydziale Pedagogicznym i etykę na Wydziale Filozoficznym Akademii Ignatianum w Krakowie, oligofrenopedagogikę na Wydziale Pedagogiki i Nauk o Zdrowiu w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Ponadto ukończyła wiele certyfikowanych kursów i szkoleń z zakresu pomocy psychologicznej, pedagogicznej oraz logopedycznej. W 2022 roku uzyskała uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. Od 2000 roku zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi (i ich rodzinami) jako terapeuta pedagogiczny, sądowy kurator społeczny oraz terapeuta logopedyczny. Posiada doświadczenie pracy z dziećmi od 2 roku życia do 19 roku życia.
Jest osobą ambitną i otwartą na nowe doświadczenia dlatego regularnie uczestniczy w szkoleniach oraz konferencjach naukowych, które poszerzają jej wiedzę oraz kompetencje jako specjalisty. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi co pozwala na stworzenie przyjaznej atmosfery na zajęciach, a w konsekwencji utrzymanie dobrej relacji zarówno z najmłodszymi  jak i z rodzicami. Metodę komunikacji i pracy terapeutycznej dostosowuje do potrzeb i problemów odbiorcy.

Dominik Kupczyk

Psycholog

Jestem psychologiem, psychotrauamtologiem i psychoterapeutą w trakcie specjalizacji. Ukończyłem studia magisterskie na Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie na kierunku psychologia – specjalność psychologia kliniczna z neuropsychologią. Poszerzyłem swoje kwalifikacje poprzez studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego dla psychologów oraz z psychotraumatologii.

Ewelina Cyrnek

Pedagog specjalny

Jestem pedagogiem specjalnym z dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Ukończyłam studia pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej (oligofrenopedagogiki). W swojej pracy wykorzystuję różnorodne metody i techniki, takie jak zajęcia sensoryczne, trening umiejętności społecznych czy elementy terapii ruchowej. Dbam o stworzenie atmosfery pełnej akceptacji, bezpieczeństwa i zaufania, która sprzyja nauce i rozwojowi. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i kursach doskonalących, aby stale podnosić swoje kwalifikacje i zapewniać dzieciom najlepsze wsparcie. Moim priorytetem jest budowanie u dzieci poczucia własnej wartości, rozwijanie ich samodzielności oraz wspieranie ich w pokonywaniu codziennych wyzwań. Praca z najmłodszymi to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja. Jestem osobą otwartą, empatyczną i zaangażowaną w swoją pracę.